tisdag 4 november 2008

Singelkille söker singeltjej..

Nu har jag studerat lite hur det fungerar med sökmotoroptimering och tanken med det är att jag vill att folk ska hitta hit till mig, Silvermunken. Hitta till Singelkillen som desperat söker en partner i höstrusket när de söker på exempelvis Google. Så, istället för att gå med i en dejtingsida där det är konkurrens bland alla singelkillar där jag endast är en i mängden eller mindre, där tjejerna inte ens får chansen att lära känna mig så finns jag här på http://www.sprutnytt.blogspot.com/. Silvermunken bara en singelkille att välja mellan, nämligen mig själv!


Min mail är sprutnytt@hotmail.com om någon skulle vilja mig något. :)






Tidigare inlägg: Tack till det 2 åriga paret, Eliknore och Simon..

2 kommentarer:

x10 sa...

vad fick dig till att börja blogga om detta? har du många läsare ?

Anonym sa...

At the heart of every woman is an exhibitionist. So an incredible way to make things "interesting" in the bedroom is to do a nude photo shoot. This will definitely bring out her "sexy model" inner tendencies.
More options for online dating are Dejtingsajt, Hitta Sex Kontakt, Knullkontakt and Sex Dejting.

Now she might be a little hesitant about doing photographs. If so, you should give her your word that you won't show them to anyone else. And make sure to keep it. If she is still hesitant, you can let her control how the photos are used.
Click for free sign up
Sex Kontakt
Sex Romans

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt