måndag 22 september 2008

Två sköna filmtips i höstångesten

Tropa de Elite
Brasiliansk actionrulle som faktsikt är baserad på en argentisk bok. Personligen tycker jag den var mycket sevärd och inte minst då den för en gångs skull är filmad från polisens sida och inte från någon 13-årig "gangsta" med en Magnum innan för brallan..
Följ denna länk om du vill se trailer

Taken
Grym action rulle av Pierre Morel med bl.a. skådespelaren Liam Neeson. Filmen påminner en hel del om filmen Bodyguard med Kevin Costner men har lite bättre och skönare action att bjuda på och med lite mindre kärlek och sex..
Följ denna länk om du vill se trailer för Taken

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha se där, en liknande blogg som min. Men du har ju i alla fall haft sex och verkar ha det lite då och då. Vet inte hur mycket av min blogg du läst men jag är ju fånigt nog fortfarande oskuld.

Att min blogg är deprimerande? Tja, förmodligen.

Men lev då det liv jag levt så får man se hur glad och positiv man hade varit... hehe

Silvermunken sa...

Du ska helt klart vända din oskuld till en fördel för dig. ljug och säg att du sparar den till den rätta såklart.
Tror de flesta tjejer tänker positivt om en sån grej men det är säkert jobbigare för dig såklart :)

Anonym sa...

Men saken är ju den att jag träffar ju inga tjejer...

Anonym sa...

Några enkla ytliga tips som får upp ditt "brud" självförtroende garanterat:
1. köp dyra och snygga kläder. för killar är det svårt att hitta snygga billiga kläder.
2. gå ut oftare och gärna förfesta ute. Innan 23-24.00 är det lättare att prata och tjejerna tror inte du bara är ute efter en sak. det suddar ut "kåt" i pannan..
3. åk på fulkryssning! på en båt är tjejerna fast och sticker inte nånstanns. tjejer har lättare att släppa loss när de lämnar hemstaden och landet konstigt nog..

Anonym sa...

Kul med lite tips! Men 1. det gör jag redan. Då gott går när man studerar. Pengar har man ju inte i överflöd. 2. Jag gillar inte att festa, har heller inga vänner eller är speciellt förtjust i alkohol. 3. Se svaret på 2.

Silvermunken sa...

kan du tänka dig en hora då?

Silvermunken sa...

eller gyma upp kroppen!

Anonym sa...

Jag har träffat en kurator tidigare men det är inte där problemet ligger. Jag har ändå rätt bra självförtroende och så, tror heller inte en psykolog hjälper mig att hitta vänner.

Har lätt att ta kontakt med folk och är väldigt social av mig. Träffade en bra kille förra året och vi umgicks en del men sedan flyttade han och han vill inte ha något med mig att göra nu verkar det som för han svarar inte på mina SMS, telefonsamtal, mejl etc. (Fan låter som en kärlekskrank fjortis)

Sedan ang. din kommentar till Kristen Bell, gillade du inte bilderna?

Silvermunken sa...

klart jag gillade bilderna, svårt att inte göra.. hon i Heroes m.m. väl?

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt