onsdag 17 september 2008

Fetsingel och tredje gången gillt idag...

-Jag har nu varit singel i snart fyra eller fem år förrutom några kortare "romanser" som det kallas så fint.

-Jag har inte haft ett ligg sedan någon gång i våras, och jag har räknat ut att jag rastar min snabel 2,3 gånger per dag om man räknar fullbordade raster.

-Jag har varit kär(kåt) i tre stycken tjejer bara under 2008. (just nu är jag kär i min tredje)

-Jag har 40,8 gigabyte herrfilmer på min hårddisk.

-Jag har inte tränat sedan maj i år.

-Jag äter 1-2 anti depressiva tabletter varje morgon.

-Jag har träffat min morsa 2 eller 3e ggr i år.

Läste och hörde från flera håll att Stockholm är världens tredje tätaste singelstad efter New York och London, hur fan kan det komma sig?? beror det på utseendehetsen eller beror det på karriärsfixeringen eller är det en kombination, eller vad beror det på..?

Vad är det som gör att just denna huvudstad är så singeltät jämfört med andra huvudstäder? Jag kan ju förstå att London och NY är singetätt då alla de heta, rika, snygga framgångsrika, karriärsfixerade människorna (typ Sex and the City) gärna flyttar dit men Stockholm?

Igår träffade jag min nygamla vän igen, han är 28 år gammal, far till en 6 årig dotter och blev dumpad i våras av enligt honom "en bättre" kille. Han och hans sambo hade varit tillsammans i 9 år, de hade t.o.m. ett radhus ihop.. stackars dotter säger jag! låter precis som min sjuka uppväxt.

Nu till saken: det enda han tänker på är "fitta", han måste ha fitta säger han. Han ringer mig från jobbet och frågar om vi ska gå ut och leta fitta på en tisdag!? Han är tydligen så hårt dumpad att han måste ha bekräftelse genom att ligga minst två ggr i veckan.. han kan knappt möta en tjej på ett övergångsställe utan att vända sig om och tänka på just det.. Han har gått med i Match.com, e-kontakt och knull-kontakt och allt vad de nu heter, fan va sjukt!

Själv är jag tvärtom, jag medger att jag självklart tänker på det han tänker på då och då(dagligen) men jag vill ju ha någon som bryr sig, någon att få "älska" och ömsesidigt! Att det är så jävla svårt för mig och kanske nån annan..

Jag har sökt ett super toppjobb idag, får jag det tror jag att mitt liv ordnar upp sig. Får jag det inte tror jag att jag kommer ladda ner minst 3 nya herrfilmer per dag i två veckor, äta högre dos Zoloft och svulla i mig mer pizza med extra bea på. -hoppas hoppas!

Mer om Silvermunken: 7 anledningar till varför jag onanerar..

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt