fredag 19 september 2008

kom att tänka på tjejen som var förälskad i mig

-Jag träffade E för första gången för 2 år sedan på sommaren, i fyllan. Inget hände förrutom att vi bytte nummer.. ett år senare träffas vi på riktigt, på Fridays. Mina kompisar och hon följer med mig hem för att fortsätta festen och hon sover över. Antagligen för att det är skönt att slippa bo hemma i den åldern.

några veckor senare har det nu blivit till rutin att hon sover över hos mig några gånger i veckan och det har jag inget emot, härligt med lite kvinnligt utan att vara kär, men som så ofta så blir en av parterna kär och denna gången är det faktiskt inte jag.. veckorna flyter på och kärleken blir ömsesidig. tyvärr är hon flera år yngre än mig(hon var då 19) och tycker fortfarande att varje utgång i sthlm innerstad är lika spännande som att pilla sig själv i stjärten när man var 4 år gammal.. ålderskillnaden märks av allt tydligare fast jag blir ändå mer och mer attraherad av hennes utseende konstigt nog. Hon har plötsligt den där speciella charmen och utseendet som jag bara älskar samtidigt som jag mer och mer stör mig på att vi inte kan prata som två vuxna.

-jaja, men som 99% av alla "tjejer" i den åldern gör kläcker hon plötsligt ur sig att hon ska åka till en liten skit ö i medelhavet för att arbeta, "säsonga". jag som tänkte att åldern jämnar ju ändå ut sig med åren och vi kommer väl antagligen att anpassa oss till varrandra när vi slutar att träffas på nätter endast. jag hade iof inte räknat med att vi skulle flytta ihop och skaffa barn så det var väl inte hela världen och jag var inte störtkär heller, snarare mer "kåt" som 75% av alla killar är innan de fattar att de älskar tjejen ifråga.

vi småsnackar lite på msn typeftersom det är för dyrt att ringa: -Hej, vad gör du? Hej! hur är läget? är det varmt? blablabla

hon skriver typ en mening i minuten så det blir lite jobbigt för mig som inte ens gillar att chatta..

vartefter tiden går rinner vår kontakt ut i sanden.. hon träffar en ny kille misstänker jag men det är väl ok, förutom att det var en italienare :) hon blir dumpad och sårad får jag reda på(yes!) när vi en gång runt jul pratat i telefon.. några månader senare frågar hon om jag vill komma och hälsa på och några dagar senare sitter jag på planet ner.. as skönt att mitt i den svenska vintern landa i 25 gradig värme! veckan blir både härlig och jobbig, mest jobbig.. hon vet inte riktigt vad hon vill märker jag, men hon kysser mig i alla fall en kväll som hon aldrig har gjort förrut! jag säger ingenting men tror mig komma på varför hon gjorde det.. -hon gjorde det för att testa om hon fortfarande var kär i mig! med 67% säkerhet gjorde hon det. fyfaan! sjukt knäckande!

och efter den resan har allt bara blivit sämre och sämre och nu pratar vi inte längre.. det jobbiga är att jag fortfarande tänker mycket på henne samtidigt som jag vet att det inte kommer hända något mer. fan jävla skit.

-Varför får jag aldrig det att fungera med en tjej?!?!?!?!?! beror det på mitt sätt, mitt utseende, min karisma eller vad f-n beror det på? vissa personer går från ett förhållande till nästa på bara några veckor, hur fungerar det igentligen?

jaja, nu är jag iaf kär eller intresserad av en annan tjej som bor här hemma i sthlm men sedan jag ringde och sa något jävligt knäppt i dyngfyllan som jag inte minns så verkar det ha skitit sig, tror iof inte vi hade kommit någon vart ändå, men ändå....

Nu är jag tillbaks på ruta ett igen fulare, fattigare och mer otränad en någonsin -det ser inte bra ut.

funderar allvarligt på att inte bry mig alls om tjejer mer som jag iof redan har ställt in mig på, men man stöter ju ändå på nån för eller senare och det blir samma visa igen och igen...

Jag har både slutat med Zoloft och snus, utan problem, fan vad skönt! lite positivt iaf.. :)

-tänk positivt! öhh...

godnatt!

ps. ber om ursäkt för min röriga text idag, har precis börjat blogga...

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt