måndag 29 september 2008

-Lyckad träff med J!

I lördags träffade J som jag sa att jag skulle. Hon hade legat på sjukhus för en inflammation och kunde därför inte dricka alkohol(inte bra för mig). Jag skulle på förfest hos Knubbsälen och bjöd dit henne. Jag varnade henne innan för lite sjuka människor och grova kommentarer så att hon inte skulle få en chock när hon kommer dit.
Jag blev packad, ganska redigt men utan att det syndes innan vi lämnade lägenheten på Söder. I taxin fick jag tydligen vad som verkade en liten blackout och stirrade bara rakt ut i fönstret när jag blev tilltalad av folk, av bl.a. J fick jag sen höra av Knubbsälens flickvän, A. Eftersom jag visste att J inte skulle med ut och att vi skulle till Stureplan var jag kanske lite smått uppgiven. Dagen efter när jag pratade med J så sade hon att jag var lite dissig när vi skulle skiljas åt, det sa A med och jag bad om ursäkt för detta och skyllde på spriten som man alltid har rätt att göra som tur är!!
Utekvällen blev en enda trött utgång och tidig hemgång.. men lyckat eftersom J valde att träffa mig istället för hennes andra kompisar som hon hade pratat med den kvällen..!


fortsättning i ämnet: Hur tänker hon? #1

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt