söndag 21 september 2008

Kan det ge något att blogga?

jag har haft den här bloggen i två dagar nu, mest för att skriva av mig om sådant jag tänker och tycker men det skulle vara väldigt kul att få några kommentarer om det jag bloggar om!

Idag har jag gått igenom en del av bloggtoppen och måste säga att det är svårt att hitta något väldigt intressant.. en blogg jag däremot fann väldigt rolig, intressant, spännande och mycket bra skriven var From Tokyo with love och jag kan varmt rekommendera den!

-jag har själv varit bosatt i landet och det är garanterat ett av de märkligaste men sammtidigt häftigaste länderna jag någonsin besökt!

-bara en sån sak som snabbtåget som avgår var fjärde minut i rusningtrafik och döptes efter förra premiärministern Koizumi..


-konduktörerna som bugar varje gång de går in eller ut i vagnen eller sittplatserna som alltid är vända framåt då de automatiskt snurrar runt vid slutstationen..



-eller de otroligt sötsnygga tjejerna som det finns många fler utav än vad man kan tro och som dessutom älskar västerlänningar!!!!!













Fler inlägg om Japan: Hemmamatch i Tokyo och Big in Japan

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt