onsdag 24 september 2008

Dejtingsida nästa

Sedan jag gick med i dejtingsidan e-kontakt.se och lade upp en bild på min överkropp utan ansikte har det kommit in en väldigt massa mail, jätte kul! Ärligt talat trodde jag inte det knepet skulle fungera så bra på tjejer som det skulle göra för tjejer på killar men det verkar nog som att jag hade fel. Tjejer är inte ett dugg bättre än oss killar och nu slipper jag ha dåligt samvete för att jag studerar ph-värden så mycket! (pattar o häckar)
Jag lägger in en konversation som jag hade härom dagen:

2008-09-21 19:03 skrev XXX: Hör av dig! /L

2008-09-21 20:53 skrev silvermunk: tjena! allt bra med dig, vad görs?

2008-09-21 20:55 skrev XXX: Vore trevligt se en bild på hela dig....

2008-09-21 20:58 skrev silvermunk: här har du den övre delen

2008-09-21 21:01 skrev Lala_8: Intressant! = fetdiss, antagligen för ungt utseende :(

2008-09-21 21:11 skrev silvermunk: läs min nya blogg om du vill läsa lite om jag har tänker och så http://www.sprutnytt.blogspot.com/

2008-09-21 21:21 skrev XXX: Rolig blogg...fortsätt skriva!!! Alltid kul läsa vad som surrar i huvudet på en man.

Ja, så kan det gå.. /Silvermunken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frågan är om det är DIN överkropp???
hahah.. Är jag taskig???
Är det din överkropp så förstår jag om du får många svar.. Den ser VÄLDIGT härlig ut... Och visst är vi tjejer oxå intresserade av något fint att titta på... Kram på dig önskar "Jag som fångar dagen"

Silvermunken sa...

det får jag ta som en komplimang :)

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt