söndag 21 september 2008

Hemmamatch i Tokyo och Big in Japan

Jag är ju som tidigare sagt inte den killen som raggar på krogen utan går mestadels ut för att sjukaloss och träffa nya människor, nånting som bara sker när jag har lite promille i blodet..

Men.. sommaren 2007 när jag reste runt i japan och såklart blev väldigt nyfiken på dessa annorlunda små söta(långt ifrån alla) tjejer så besökte jag en sk gaijin bar(pub för utlänningar) för första gången.
De flesta som besökte stället var antingen utlänningar eller japaner som gillar att konversera med gaijins och det var faktiskt en välkommen lättnad att kunna få konversera normalt på engelska då min knackiga japanska inte alltid är så lättförstådd.

-Jag blev ju såklart pratgladast på stället då jag är svensk och van konsumerare av alkohol som jag iof alltid blir och började prata med en söt japansk tjej, en kvart senare hade hon besällt en taxi och sa att vi skulle åka hem till mig. Glad och fortsatt partysugen som jag var följde jag motvilligt med i taxin men jag var ju tvungen att testa en japanska för första gången! efter att inte haft samkväm med det motsatta könet på två månader så blev det sex och just sex gånger den natten och hon var föga imponerad av den svenska hingsten! hon var ju så upphetsad att hon ville göra allt med mig och då menar jag allt! så det var ändå en kväll att minnas det. Problemet var bara att på morgonen därpå så ville hon inte åka hem utan jag fick umgås med henne hela dagen. Det verkade nästan som hon hade bestämt sig för att inte släppa taget om mig och jag blev ju livrädd och obekväm.. hon gav mig iof en fin guidad tur i Tokyo och tog med mig till en otroligt bra sushi på våning 45 där jag givetvis fick betala för oss båda. Sushi med sjöborrerom åt jag bl.a och jag kan säga att den bismaken satt kvar minst två dagar efter
-mycket märklig men god taste vill jag säga!

-Ai hette hon förrresten och bor i Tokyo om nån är intresserad :)
Vi bytte msn och det har sedan dess flytit ut i sanden...

Fler inlägg om Japan: kan det ge något att blogga?

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt