torsdag 25 september 2008

Jag har fått en ny chans av henne...

Tjejen som jag tokfylleringde för två helger sedan har börjat höra av sig igen till min stora förvåning och glädje!
Nu blir det förhoppningsvis en rajtantajtan utgång i helgen! Frågan är ju bara vad hon vill? Hon är en sån där kelig och kramgo tjej och jag vette fan hur jag ska tolka detta.. det där med spel kan ju defenitivt inte jag, dessutom hatar jag det..
-Jag står helt klart i underläge i detta fall och jag kanske måste ta till en gammal halv tight t-shirt för att få lite "mojo" i mig!


-Ge mig lite hints tack, tjejer!!!

fortsättning följer här: Dejt i helgen..

2 kommentarer:

Kath sa...

tänk inte så mycket. var bara dig själv, flirta på och låt henne vara i centrum för din uppmärksamhet, så kanske du får utdelning. :)

Silvermunken sa...

det där låter som en bra taktik! -tack!

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt