måndag 22 september 2008

Kär eller kåt?

Tänk att det finns en massa tjejer och killar därute som aldrig kan bli kära, mitt problem är ju det raka motsatta!

-Jag är killen som i 87% av fallen vet direkt om jag vill ha en tjej eller inte när jag träffar dem, sen om jag är kär/kåt eller inte spelar ingen roll för det vet jag ändå att jag kommer bli.

-Jag säger som Liam Neeson i Taken:
-"de 10-20 första sekunderna är de viktigaste, kanske de viktigaste i ditt liv" sen krånglar man bara till det..

Om jag går ut på utestället Bauer(gla Krönet) på Götgatsbacken kl 21.00 en onsd, tors, fred el. lördag så kan jag säkert hitta tre-sex tjejer jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med, problemet är att jag vet att det är ca 20% chans att tjejen är singel, ytterligare 10% chans att tjejen är dum i huvudet, ytterligare 50% chans att jag skulle få hennes nummer, ytterligare 55%chans på det att vi sedan skulle träffas och sedan är det ytterligare 10-15% chans att tjejen i fråga blir kär i mig. Så är det värt det? Dessutom risker man ju att bli kär/kåt i en tjej för att sedan bli dumpad och man får självförtroendet ytterligare i botten.. (åldersvarning på mig)

-Så alla ni som hänger här på Söder och ser en jävligt glad, lagom snygg kille i oftast svart skinnjacka och som kanske har en drink för mycket i sig, gå fram och prata med honom för han bryr sig om er men tror bara att han inte har någon chans på er där ute!

Träffade en gång en jävligt snygg toppenpingla och då menar jag det, hon var kristen och religiös tyvärr. Jag försökte komma till skott flera gånger när hon berättade hur attraherad hon var av mig men det gick bara inte. Hon sa att hon inte var kär ännu. -Men hallå, du är ju attraherad, vad är problemet? Hon sa att eftersom jag inte har samma tro på gud som hon har så kommer det inte att fungera. Där satt man med västkustens snyggaste och charmigaste tjej på alla tänkbara sätt och som dessutom berättat för mig när hon brukade fantisera om mig samtidigt som hon filar på sit bär.. Och så blir det inget mer än så!? Som tur var gick jag hos en pyskolog regelbundet och käkade Zoloft under den perioden och jag föll inte så mycket djupare ner än där jag redan var.

Vi har fortfarande kontakt med varrandra men hon har nu kille sedan ett par år som också är religiös.

Halelulja!

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt