onsdag 29 oktober 2008

Att bli stalkad..

Jag vet inte hur det gick till men plötsligt hade en klasskompis förra året fattat tycke för mig - inte lite tycke, utan nu snackar vi om STORA TYCKEN. Han började försöka umgås mer med mig, trots att jag ej var intresserad. Men det var omöjligt att undvika honom eftersom han tog reda på när jag skulle till skolans gym - och kom samtidigt. Där försökte han prata med mig, och på fritiden körde han massa hung-ups (t.ex. skolarbetsfrågor) via SMS som jag måste svara på för att inte vara elak. Han följde efter mig nästan hela vägen hem en gång, med tvång fast jag sa åt honom allt lägga av. Och så himla förbannad jag var när han stod kvar och sa: "men snälla, bara en kyss sedan låter jag dig va’". Inte nog med det så ramlade jag en gång med cykeln när jag försökte "fly" ifrån honom och skadade mig lite så han kom fram och skulle "trösta mig". Det roligaste var ändå när han en gång fast jag satt hemma i mitt rum "utan tillåtelse" stod utanför mitt hem och spanade in mig bakom ett träd.Då fick det vara finito med denna jävla lek så jag tog i med hårdhandskarna: sa åt honom att jag inte kunde acceptera hans sätt, tog bort hans msn och började se honom som luft i skolan - vilket jag gör än. Tur att vi tog studenten i år så jag slipper se hans bönande ansikte igen.

Inskickat av: Mysticá

Tidigare "sjuka historier": Aldrig mer fyllecell på en färja..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte tråkig historia. Ångrar att jag läste den :(

Silvermunkens historier är mycket bättre.

Anonym sa...

Hahaha sjukt kul historia :)

Silvermunken sa...

allting är relativt! jag vill att du skickar in en egen historia, tror du är bra på det!

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt