söndag 26 oktober 2008

Någon snor mina kalsonger från tvättstugan..!

Det här är fjärde gången som nån har lagt beslag på ett par av mina nytvättade kalsonger från tvättstugan, tror de att mina kalsonger är gratis? de kommer ju inte direkt från second hand..

Det skulle vara jävligt intressant att få reda på vem det är, kanske är det hon nyhetsankaret på tv4 som bor på fjärde vångingen som jag hoppas på eller nån annan snygg tjej eller morsa som jag har setts gående här i huset eller i värsta fall kanske det är den där feta gubbjäveln som bor ovanför mig.. då smäller det kan jag lova!

Nästa gång ska jag hänga in mina otvättade kalsonger i torkskåpet, då lär han eller hon inte fortstätta kan jag lova, lol!

Fler inlägg: Idiotslynan i kassan!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske kan börja sälja dina kallingar på ebay eller något?

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt