torsdag 23 oktober 2008

Vill du gå ner i vikt, börja snusa!

Jag har lite funderingar kring varför de stora snus-och tobaksproducenterna inte marknadsför snuset genom att man går ner i vikt av det?

Det kan ju inte vara sämre att snusa än att använda bantningspiller?

Dessutom tränar man ju bättre, blir mer fokuserad , får ökad förbränning och man får en slags mättnadskänsla dessutom..

Varje gång jag slutar snusa går jag upp mellan 2-5 kilo på ett par veckor, mycket pga vätska men även för att min förbränning blir sämre och jag börjar äta mer istället.

Okej, snuset har ju några negativa sidor med, men det får man väl ta om man verkligen vill..?

..kanske inte är helt seriös marknadsföring, lol.. men att sälja snus är ju inte seriöst ändå..!

Mer kring ämnet: Från ölmage till sexpack på en minut..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, det tänkte jag inte på.

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt