tisdag 28 oktober 2008

Lösfitta, 4 dagar kvar..

-Jag har nu varit singel i snart fyra och ett halvt år förrutom några kortare "romanser" som det kallas så fint..

-Jag har inte haft ett ligg på 222 dagar, och har räknat ut att jag rastar min snabel 1,8(0,8 i sept och 2,3 i aug) gånger per dag om man räknar fullbordade raster..

-Jag har varit "kåtkär" i tre stycken tjejer under 2008..(just nu är jag kär i lösfittan Casidey)

-Jag har nu endast 35,1 gb herrfilmer på min hårddisk(33,7 i sept och 40,8 i augusti)..

-Jag tränar ca 3 gånger i veckan nu mot noll i augusti..

-Jag äter fortfarande 0(1,5 i augusti) antidepressiva tabletter() varje morgon.. -Jag har fortfarande bara träffat min morsa 2 eller 3e ggr under 2008..

-Jag snusar ca 3(1,4 i sept) snus per dag mot 10 i augusti..

-Jag har endast 4 dagar kvar innan jag måste beställa lösfittan Casidey för 1353kr på nätet om inget radikalt händer..

-Jag mår bra..!

Tidigare i ämnet: Fetsingel och slut med snus, porr och Zoloft..

2 kommentarer:

Anonym sa...

kollade in din blogg. Mkt fitta var det.

Silvermunken sa...

ja, det har blivit det på sista tide :(

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt