onsdag 1 oktober 2008

Milf, -Mothers I like to fuck..

Tänkte berätta om en liten händelse som skedde för många år sedan, jag var då 18 och ett stort populärt uteställe vid namn Heaven existerade och förövrigt den första cluben som blev känd för att diskrimenare invandrare, nuvarande Casion Cosmopol.Påväg hem därifrån, ensam som vanligt stod jag i korsningen Vasagatan/Kungsgatan och en kvinna började ragga på mig!? Jag frågade blygt hur gammal hon var, hon sa 32 men jag tror snarare 39 plus.

-Vill du knulla? frågade hon.

-Var då? frågade jag full och stammande...

Hon tog med mig in på en bakgata och tryckte in mig i en port, drog sedan ner sina strumpbyxor och sa att jag skulle sätta på henne samtidigt som det gick förbi folk..

-Inte här, sa jag förskräckt och vi tog en taxi hem till mig där det hela fortsatte. Hon slet av sig kläderna och jag försökte förgäves få upp min ovana penis när jag stirrade på hennes inte allför attraktiva "mogna" kropp. Efter en kvart gav jag upp och hon visade upp en inte alltför nöjd min och skrek:

-Fan, jag måste hem till min familj! I farten glömde hon strumpbyxor och plånbok med innehåll som jag sedan slängde av ren panik...

Minns att jag dagen efter var väldigt nöjd med att ha haft "sex" med en så mogen kvinna!

-Så kan det gå!

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt