måndag 20 oktober 2008

Idiotslynan i kassan!!!

Fan, tror du inte att den fula idiottjejen i kassan ställer sig upp och skriker:

-Vad kostar dem här nudlarna, skriker hon!!!!!!!!!!!!!!!!!?

-ärligt talat hur dum i huvet får man va? Det finns ju både en lista och en scanner hon kan använda innan hon öppnar stjärten. -pruutt! Hon måste kommit från Borås eller nåt..

Jag blev så förbannad att jag hoppade upp på disken drog ner brallorna och ollade henne i ansiktet allt vad jag kunde och sprang därifrån, sprang tillbaka, hämtade nudlarna och sprang hem igen. satte på datorn, satte på(bokstavligt) tvåan på topplistan av de bästa herrfilmerna nånsin för att lugna ner mig..

/En singelkilles vardag och sjuka tankar, peace.

-prrrutt!

Tidigare inlägg i ämnet: Nudlar och en glödlampa..

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du verkar vara en mysig kille ;)

nej jag har inte en storebror som kallas zander? vadårå är vi lika? är han snygg?

;)

Silvermunken sa...

ni har samma efternamn och kommer från nacka :)

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt