tisdag 28 oktober 2008

Utan sex i 222 dagar

..Sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstret och ser in i grannbyggnaden. Tio-elva personer sitter vid varsitt fönster och stirrar in i sina dataskärmar, undrar om de har samma tankar i huvudet som mig. Nej, självklart inte. De är mellan 30 och 40 år gamla och nuppar säkert 1-7 gånger i veckan i sina trista svenssonliv, eller inte. fula är de iaf och har säkert lägre lön, yes! 2-1 till mig.. :)

222 dagar är lång tid utan sex, men om jag tänker på mina farföräldrar som har levt i enskilda rum sålänge jag kan minnas så är det ingenting. Tippar att de inte har haft sex på cirkus 30-40 år, lol!
När vi har släktträff brukar min farfar säga: -skål för framtiden! och sveper i sig en sexa malt whiskey utan att röra en min. Jag håller bokstavligt på att garva ihjäl mig, han har väl max 4-5år kvar av sitt liv.. Farmor och min syster däremot ser mindre roade ut och sveper i sig ett halvt glas vardera och grimagerar illa.


Tidigare inlägg: Fetsingel och slut med snus, porr och Zoloft..

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt