fredag 24 oktober 2008

Lösfitta, 7 dagar kvar..

För en månad sedag gav jag mig själv ett ultiamtum för att trigga mig själv lite till att ragga upp ett ligg, det lyckades inte(har inte ens försökt) och nu har jag bara 7 dagar på mig innan jag är tvungen att beställa lösfittan Casidey för 1353sek på webben.

Ikväll ska jag fokusera på mogna kvinnor som är ute efter samma sak, att ligga..

Jag är inte speciellt kräsen av mig ikväll utan tar det mesta på två ben, möjligtvis ett..

Jag har köpt en jävligt snygg Lyle&Scott mössa som jag ska ha på mig med en svart tight skjorta från Tiger som lyser manlighet, ett par slitna Gul&Blå jeans från -99 samt ett par boots från nåt italienskt märke..

Det kan inte gå fel, det är bara upp till mig helt enkelt!

lycka till, tack!

Tidigare i ämnet: Ultimatum!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till min snygging ;)
Håller tummarna för dig!
/Mysticá

Anonym sa...

Lika bra att du använder tiden till att samla burkar så du har råd att köpa lösfittan. Hon kommer aldrig att svika dig och är oftast trogen. Hon har aldrig mens eller "ont i huvudet"

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt