tisdag 21 oktober 2008

Torr sushi i Borås..!

För några år sedan var jag nere i min hatstad Borås för att träffa en kund till företaget. På lunchen frågade jag kunden om han ville ha sushi, han hade aldrig provat men nån gång ska ju vara den första, sa han med bredful västgötska..

Det fanns EN sushirestaurang i byn.

SUSHIKARTAN.SE kan man se vad landets alla sushiställen finns och dessutom vad de har fått för betyg. Jag såg till min stora förvåning att Borås hade fördubblat sitt sushiutbud med 100%!

Det är nu två.

Det var ett betyg satt(från mig) och det var inte fem stjärnor.

I Stockholm finns det ca 210 sushiresturanger, Göteborg 60, Lund 6, Borås 2

Har allmänbildningen något att göra med antalet sushiställen? :)

lol!

Fler inlägg i ämnet: Sushi på naken tjej i Sverige..!?

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt