onsdag 29 oktober 2008

Skönt glid..

Första intrycket när jag testade den var faktiskt ett litet ”wow”. Musen gled mycket jämt och lätt. För att friktionen och glidet skall bli som bäst använder jag mig av sk. ”glides”, en speciell ytbehandling som jag sätter på på undersidan. Samtidigt som glidet upplevdes mycket lätt infann sig en hög precision i mina rörelser, precis som jag vill ha det.

Den är lite väl dyr, 300kr men eftersom jag kommer att använda den dagligen ser jag den som en investering för att min arm ska hålla.

Detta inlägg är inget skämt ska jag tillägga, alltså, det handlar om en musmatta som jag tänker investera i. Ingen billig fisIkea musmatta utan den är gjord i hårdplast med kraftiga gummifästen och en stilren design som gör sig väldigt bra på mitt skrivbord.

lol!

Fler inlägg: Manlig eskortservice..

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt