torsdag 2 oktober 2008

Hur tänker hon? #3

..Efter allt som har hänt eller "som kanske inte har hänt" så ska jag berätta att hon hörde av sig ikväll och ville träffas..!??? Jag satt på ett söderhak med några vänner dit hon senare kom och sällskapade mig och Andreas. Jag(salongs) som fortfarande var knäckt av allt som hänt satt smått chockad och tyst och hade svårt att ta in att hon helt plötsligt satt bredvid mig..

Andreas(1.98m och ovanligt snygg i slips) däremot hade som vanligt låda och var lika glad utåt som vanligt :)

Hon verkar ha en del fuffens för sig med sin mobil, kanske har hon nån snubbe efter sig även om hon ville träffa mig just denna kväll. Positivt var ju iof att hon ville träffa mig ikväll och sedan att hon sa att jag borde ringa henne lite oftare innan vi skilldes åt................

VAD FAAN DET NU SKA BETYDA?!

-ber om ursäkt för att det är rörigt skrivet..

fortsättning: Tillbaka på ruta ett..

1 kommentar:

Anonym sa...

glöm den där bruden, hur puckad kan hon vara om hon inte hör av sig föränn 24 timmar senare, hon vill bara ha uppmärksamhet av dig så du inte har tid att ragga andra brudar...

föresten har jag 2 träningskuponger med gratisträning på sats odenplan, du får en av dom, så tränar vi bröst+ mage och tittar på alla sillicar?!

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt