fredag 31 oktober 2008

Killen man vill ha...

Jag var 15 år och förälskad i min bästa vän, vi kan kalla honom Kostas. Kostas och jag umgicks varje dag, gick till skolan tillsammans och snackade på telefon intensivt i mer än ett år. Om han någonsin antydde heta känslor för mig, kärlek annat än vänskaplig eller ens en ynka flört, är svaret no way. Trots att jag hintade honom med jämna mellanrum och klädde mig sexigt. Med mer mod än takt kunde jag en dag inte tygla mina heta känslor för honom. Han satt på min säng och jag hoppade snabbt ner i hans knä och satte mig. Jag kysste honom och var så inne i det att jag inte märkte att kyssen inte var besvarad. Han tog tag i mig och sa: ”Så där kan du inte göra, vad håller du på med? Fel, men åh, vi är kompisar ju. Skärp dig.” Jag kan inte minnas att jag skämdes så värst. Riktigt sugen var jag däremot.
En annan dag ligger vi bredvid varandra i min säng och snackar skit. Jag väntade på rätta timingen att som jag planerat rulla över på honom och försöka ”förföra” honom igen. Det gick dock snabbare för honom att reagera den här gången. Han använde samma förskräckta ord om min heta kärlek. Kostas lyfte bort mig i mina armar, slängde mig på sidan och tittade på mig som om jag var knäpp, blev lite stel och tyst. Det ända jag kunde tänka var: ”Honom ska jag fan ha”.
Vi fortsatte att umgås som vanligt. Kostas betedde sig precis som förut, lika oberörd av mitt kråmande. En kväll sitter vi på t-banan och har varit på bio. Jag skrek och kladdade på honom när filmen var läskig och han pratar inte så mycket med mig på vägen hem. Väl hemma hos mig frågar jag honom om han vill ha en massage.


-Ja, men inga mer konstigheter bara, Ok? svarar han.

-Nädå, det är lugnt. svarar jag..

Snart känner jag hur det blir helt fuktigt och varmt där jag sitter på hans rumpa. Min handsvett funkar som massageolja och jag böjer mig snart sakta ner och biter tag i hans nacke, kysser och suger. Han ligger tyst en stund, en längre stund…. När jag börjar sätta mig upp säger han: ”Sluta inte, sluta inte”. And the story goes… Med ett lyckligt slut såklart.

Inskickad av Cocobut

Skicka in din historia till Silvermunken: sprutnytt@hotmail.com eller skicka en kommentar

Fler sjuka historier: Aldrig mer fyllecell på en färja..

shit vad kåt jag blev.. Tack Cocobut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev fruktansvärt kåt när jag läser denna historia!

Anonym sa...

Var du anonyme tjej eller kille?
Jag vart inte kåt... och jag är tjej (homosexuell). Men trevlig berättelse.
Har däremot upplevt liknande fast tvärtom killar som vill ha mig och biter o.s.v.

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt