lördag 25 oktober 2008

Lösfitta, 6 dagar kvar..

För en månad sedag gav jag mig själv ett ultiamtum för att trigga mig själv till att ragga upp ett ligg, det lyckades inte(har inte ens försökt) och nu har jag bara 6 dagar på mig innan jag är tvungen att beställa lösfittan Casidey för 1353sek på webben.
Som jag skrev igår, [Lösfitta, 7 dagar kvar..] skulle jag gå ut och det gjorde jag också. Kvällen började med en öl hemma med Andreas för att sedan dra till en restaurang för att möta upp en polare. Vi drog sen till ett schysst ställe som heter Judith och Berit eller nåt som var jävligt bra. Då hände det..

En tjej tittade på mig!!! (???)

Jag satt mitt emot henne några bord bort när jag upptäckte "det". Jag vände mig först om för att se vem hon spanade på och det var inte den grågula väggen två centimeter bakom mig kunde jag snabbt konstatera. Hon satt just då ensam men det stod två glas vin på bordet så jag undrade vem hon var med.. då kom killen hon antagligen dejtade med två nya glas vin och hon såg plötsligt väldigt obekväm ut haha.. -Got ya' motherfucka!

Hade jag varit en vinnare hade jag säkert gjort något åt saken men nu är saken den att jag är ingen vinnare så jag var nöjd med att hon bara hade tittat på mig.

Sen bar det av till Retro på Götgatan och vi satte oss vid ett bord, då hände det igen. en tjej kom fram! trodde jag.. hon frågade om jag kunde passa hennes plats medan hon gick ut och rökte.. lol!
Kunde möjligtvis vara en invit med denna gång var det nog inte det.. och hade det varit det hade jag förmodlisch inte gjort något åt det, vinnare som jag är..

..då kom jag på att jag hade gett mig fan på att jag skulle ligga denna utgång så jag föreslog att vi skulle dra till Patricia och det gjorde vi(där kan man tydligen inte misslyckas). sen vaknade jag upp kl 19.15 nästa dag för mer minns jag inte. antagligen fick jag ligga, eller inte.

Idag orkar jag inte gå ut för min plånbok fanns inte hemma när jag vaknade. ångest!

Imorgon är det 5 dagar kvar.. :(

Tidigare i ämnet: Lösfitta, 7 dagar kvar..

Inga kommentarer:

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt