torsdag 16 oktober 2008

Fetsingel och nästan slut med snus, porr och Zoloft..

-Jag har nu varit singel i snart fyra eller fem år förrutom några kortare "romanser" som det kallas så fint..

-Jag har inte haft ett ligg sedan någon gång i våras, och jag har räknat ut att jag rastar min snabel 0,8(2,3 för en månad sedan) gånger per dag om man räknar fullbordade raster..

-Jag har varit kär(kåt) i tre stycken tjejer bara under 2008..(just nu är jag befriad från kåtheten och kärleken)

-Jag har nu endast 33,7 gb(40,8 för en månad sedan) herrfilmer på min hårddisk..

-Jag tränar ca 3 gånger i veckan nu mot noll för en månad sedan..

-Jag äter 0 (1,5 för en månad sedan) antidepressiva tabletter(Zoloft) varje morgon..

-Jag har fortfarande bara träffat min morsa 2 eller 3e ggr i år..


-Jag snusar ca 1,4 snus per dag mot tidigare 10..

-Jag har 13,75 kronor på mitt lönekonto mot tidigare "-79,89".. lol! En sjuhelvetes förbättring som inte går att beskriva i siffror!!

Mer om Silvermunken: Fetsingel och tredje gången gillt idag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som att du inte får så många kommentarer, men jaja. Undrar bara om du har några tips för att få en bra kropp, tränar just nu 3 gånger i veckan, men märker bara en liten skillnad..

Silvermunken sa...

är du smal eller för fet enligt dig själv?

Anonym sa...

Ja, normal hade jag sagt. Väger 68 kg och är 178 cm lång.

Hade varit trevligt om du kunde ge tips..

Silvermunken sa...

lägger in konversationen överst i bloggen :)

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt