måndag 27 oktober 2008

Lösfitta snack på msn..

Johan säger: hej fyllo!
anna säger: Nej. hej Anna
Johan säger: Hej fyllo, jag ska köpa en lösfitta på lördag!
anna säger: gör inte det. 1353kr, då är det billigare med hora
Johan säger: hur vet du det?
anna säger: ja, nått jag antar.
Johan säger: ställer du upp?
anna säger: skulle fan alldrig sälja mig
Johan säger: aldrig stavas aldrig med två L
anna säger: daaahhhhhhhhhhhh
anna säger: du vet, finns ju massa kontaktannonser där folk söker sex..
anna säger: å sexpartner å så..
anna säger: kolla på det?
Johan säger: ärligt talat så tror jag att jag tänder mer på "casidey" än en tjej från en kontaktannons;
anna säger:äh, dom är väll bara människor som du
anna säger: det är egentlöigen inget stort problem johan, du måste va en gentleman
anna säger: ingen kommer vilja knulla med dig om dom ens vet att du har en lösfitta! det verkar bara desperat
Johan säger: nej, jag tror att tjejer på sexkontaktannonser har psykiska problem sen uppväxten
anna säger: och så är det inte. annars låt dom ha det då
Johan säger: kvinnor med psykiska problem får ofta sexuella snedvridningar, och jag är rädd för psychobitches
anna säger: ja, ok,. skit i dom da
anna säger: men det andra jag säger är viktigt
anna säger: även om du träffar en brud behöver du inte ligga med henne
anna säger: kontakter leder till kontakter
anna säger: ’en lösfitta med i bilden, = noll kontaker
Johan säger: haha
anna säger: att få sex är inte såååå svårt, lovar
anna säger: du måste va smart, snäll
Johan säger: jag vill inte ha sex, jag vill ha en tjej, sex vill jag bara ha för att stärka min mojo!
anna säger: den tiden kommer
Johan säger: vad menar du med snäll, att jag ska bjuda på drinkar eller? lol
anna säger: ja., hur ska då en lösfitta hjälpa dig?
anna säger: Hej jag har en lösfitta vill du bli min tjej?

Johan säger: varför skulle jag säga så?
anna säger: det bara är så, köp ingen, ge dig! nån finns alltid
anna säger: tänker jag fel?
anna säger: du kan läsa en bok som heter "Pressa läpparna här"
anna säger: plugga lite om kärleken;louise säger: det tror jag är bra, förbered dig, forska å meditera
Johan säger: säger DU det? HAHAHA!
Johan säger: nej tack :)
anna säger: jag får problem åt andra hållet, för jobbigt med förhållande
Johan säger: tror jag inte, du vill ju ha han du snackar om hela tiden, som INTE vill ha dig..
anna säger: äh, nej
anna säger: har han, pallar inte
Johan säger: faan va du snackar skit!!!!
Johan säger: ..men du e jävligt rolig måste jag säga haha
anna säger: haha?
anna säger: det är ju sant, får fan ångest!
Johan säger: "har" du han?
anna säger: jag äger
Johan säger: ja, du kommer ju från Djursholm haha
anna säger: näm vet inte om vi pratar om samma människa nu
anna säger: va gjorde du i helgen?
anna säger: du, nu ska jag röka, sen träna
anna säger: vi hööööööööööras.
Johan säger: vi hööööööööööras fyllo
anna säger: nej

Mer om lösfitta: Lösfitta, 5 dagar kvar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

its important to be nice but its more nicer to be important.

köp lösfittan!

don simonso

Anonym sa...

Köp den!

Tjejen som argumenterar mot är bara rädd för att du skall starta en trend. Då får fula tjejer som hon aldrig ligga.

Silvermunken sa...

HAHA! så jävla sant! tror jag ska skita i att försöka ligga

 
Myblogg.se Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se Personligt